نقدی منصفانه بر افکار و گفتار شیخ علی اکبر تهرانی و نوه اش زهرا تهرانی

مروری بر انحرافات شیخ علی اکبر تهرانی

شیخ علی اکبر تهرانی چند سالی است که دارد در تهران کلاس برگزار می کند و متاسفانه طرفداران زیادی هم پیدا کرده. اما او لابلای حرف های خوب که می زند، حرف های منحرف و دروغی هم می گوید که تشخیصش برای شاگردان و عوام سخت است. ما در این ,وبلاگ در فضایی کاملا منصفانه، به نقد صحبت ها و مطالب او می پردایم
از دیگر دوستان عزیز هم که مستندات خوبی دارند خواهش می کنیم که برای ما ارسال کنند.
ehsan805@gmail.com

بایگانی
  • ۰
  • ۰

با عرض سلام خدمت همه دوستان عزیز

امروز در ادامه نقد صحبت های شیخ اکبر تهرانی که در سلسله مجموعه ای به نام نورهدایت در سایت ایشان در ج شده ، به فایل شماره 3 از این دسته مجموعه خواهیم پرداخت.

باشد که جرقه ای باشد بر شاگردان این شیخ که اسیر تعصبات کور شده اند.

 

نورهدایت 3

شماره 3: شیخ در سخنرانی خود در 1/1/1387 اعلام می کند که دلیل دشمنی دشمنانش با او، حسادت است!

 

نقد:

خب جناب شیخ شما از کجا این حرف ها را می زنید؟ با چرا باید به شما حسادت کنیم؟

به چی شما حسادت کنیم؟ چی دارید؟ اگر به شاگردان خود می نازید، خب کلاسهای درس فقها و مراجع ما که بیشتر و شلوغ تر است. اگر به علم و حرفهای شما حسادت کنیم، خب مطالب اساتید دیگر عمیق تر و بهتر و زیباتر است.

پس بفرمایید ما به چه چیز شما حسادت می کنیم؟

نخیر جناب شیخ، اولا ما دشمنی نداریم. دوما دلیل نقد ما به شما حرفهایی است که هیچ سند و پشتوانه ای ندارد . ادعاهایی که فقط در حد ادعا است.

 

 شماره 14: شیخ در سخنرانی 12/2/1387 ادعا دارد که اگر کشته شود از هر قطره خون او هزاران علی اکبر بیرون خواهد آمد و ادعای زنده بودن می کند هنگام ظهور و..

 

نقد:

به نظر شما چه نقدی می توان بر این حرف نوشت؟ ادعای زنده بودن هنگام ظهور و...

چیزی نگویم بهتر است. کمی سکوت و تامل!

 

شماره 24 : شیخ در سخنرانی 2/3/1387 صراحتا ادعا می کند اطلاعاتی هایی که سی دی او را جمع آوری کرده اند، از آمریکا و انگلیس پول گرفته اند!

 

نقد:

جناب شیخ، چرا خودتان را این همه مهم فرض کرده اید که آمریکا و انگلیس باید برای جمع شدن کلاسهای شما پول خرج کنند؟ مگر شما در کلاسهایتان جز خواب و رویا و ادعا، چیز دیگری هم می گویید؟ شما چطور با قاطعیت ادعا می کنید که دیگران پول گرفته اند؟ اصلا شما قسم بخور که خود بنده پول گرفته ام که دارم این مطالب را علیه شما می نویسم.

چرا این گونه حرف می زنی شیخ؟

 

شماره 25 :شیخ در سخنرانی 18/3/1387 صراحتا دشمنان خود را زنازاده خطاب کرده!

 

نقد:

خب جناب شیخ ، این چه طرز حرف زدن است؟ کجا دیدید که یک استاد اخلاق با دشمنان و مخالفان خود این گونه حرف بزند؟ کجا دیده اید؟ کجا دیده اید امام خمینی به مخالفان خود  لقب زنازاده بدهد؟ چطور به راحتی به این مردم که مخالف شما هستند، تهمت می زنید؟ شما به جای زنازاده خواندن مردم و اثبات آن، بیایید و ادعاهای خود را اثبات کنید.

خدا هم هیچوقت مخالفان خود را زنازاده نخوانده است که شما این چنین حرف می زنید.

 

شماره 27 : شیخ در سخنرانی 18/3/1387 می گوید سی دی هایش را نمی گذارند فروش رود و ... دلش برای حضرت معصومه می سوزد که نمی گذارند سی دی هایش فروش برود!

 

نقد:

آقاجان، شیخ عزیز، یعنی الان حضرت معصومه به خاطر فروش نرفتن سی دی های شما، دارند گریه می کنند و غصه می خورند؟ این چه حرفی است ؟ ای بابا!

هیچ استاد اخلاقی چنین ادعایی نکرده که شما اینطوری بدون کنتر، ادعا می کنید

 

شماره 28: شیخ در سخنرانی 18/3/1387 دیگر از آن ادعاها کرده،  ادعایی که واقعا جای فکر دارد. شیخ ادعا می کند که در جریان یک خواب، امام خمینی(ره) می گوید شیخ و پیر ما در زمان حاضر، جناب شیخ اکبر تهرانی است!

 

نقد:

دوستان توجه کنند، این یکی از زیرکانه ترین ترفندهای شیخ برای به حاشیه راندن مقام معظم رهبری است. خیلی خوب و حرفه ای کار می کند این فرد.

اینجا صراحتا اشاره می کند که امام فرمودند پیر ما شیخ اکبر است!

خب آقاجان، شیخ اکبر!  الان مقام معظم رهبری پیر و بزرگ ما نیست؟ شما هستی؟

یعنی امام به مقام معظم رهبری اشاره ای نمی کند وفقط شما را قبول دارد؟ شما با این حرفها می خواهی به طور غیر مستقیم خودت را بالاتر از مقام رهبری نشان دهی؟ فکر کردی ما نمی فهمیم؟

 

شماره 29: ایشان باز در همان تاریخ دوباره خوابی ازامام نقل می کند که امام به او گفته من را از دست کسانیکه به من دروغ می بندند راحت کردی و ....

 

نقد:

الان جناب شیخ، مراجع و رهبری هم به امام دروغ می بندند؟ فقط شما هستی که حقایق را راجع به امام می دانی و حقیقت می گویی؟ فقط شما؟ بقیه هر چه درباره امام می گویند دروغ است؟؟؟

ادامه دارد....

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی